close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פארק הירדן קמפינג ואטרקציות נוספות

מערכת שורשכד תשרי, תשפב30/09/2021

כשבוחרים לטייל אל פארק הירדן קמפינג כעת אתם מבינים, הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. יש כל כך הרבה מה לעשות בסביבה שפשוט חייבים לישון במקום

תגיות:

כמה היינו רוצים לעלות

על מטוס ולצאת לגלות את העולם אחרי כל כך הרבה זמן, אבל נראה שעדיין מוקדם מידי לעשות זאת. בנתיים, זו הזדמנות נהדרת עבורנו לצאת ולגלות את הטבע הישראלי המרהיב לא פחות, ויש לנו הצעה מאוד ספציפית! במקומות כמו פארק הירדן קמפינג מסלולים, אטרקציות ומשחקים הן רק חלק מהעניין שתמצאו, כשמבוגרים וילדים כאחד יוכלו ליהנות ממנו בכל טיול מחדש.

כשנוסעים אל פארק הירדן קמפינג הוא אופציה שכדאי לקחת בחשבון
לא רבים הם המטיילים שיבחרו דווקא לעשות קמפינג כשיש להם אפשרות ללון בצימרים ואכסניות, וחבל שכך. לדוגמא, כשמדברים על פארק הירדן קמפינג הוא אופציה נהדרת, שכן השטח מאורגן ומסודר לכך ואינכם צריכים לדאוג לדבר פרט לציוד. זו חוויה בלתי נשכחת שגם אם אינה נוחה במיוחד, כדאי לסמן עליה וי עם הילדים לפחות פעם אחת, בשביל העניין!

בפארק עצמו תמצאו אטרקציות תיירותיות, ארכיאולוגיה, נופש ועוד – הכל במקום אחד. מדובר בלא פחות מ-1000 דונם בהם אתרים ארכיאולוגיים, טחנות קמח, מקורות מים, שמורות טבע ועוד שלל נקודות עניין שהופכות את הפארק לאידאלי לתיירים וסקרנים. אם תחליטו לישון במקום, תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה במרחק הליכה קצרה:

  • מסלולי טיול – לא פחות משישה מסלולים בדרגות קושי שונות ואופי אחר, נמצאים בפארק. כל מסלול מוביל לנקודת עניין אחרת, בדרגת קושי שונה ובזמן אחר; ישנם מסלולים של רבע שעה, מסלולים של 25 דקות ומסלולים למיטיבי לכת שאורכם שעה וחצי. בכל יום תוכלו לבחור את ההרפתקה שמעניינת אתכם!
  • תל בית צידה – בסמוך לנהר הירדן על גב שלוחת הברזלת היורדת מהגולן, נמצא תל בית צידה שנחשב לאחד מהגדולים ביותר בארץ. משערים שבית צידה הייתה ככל הנראה עיר מבצר בשם 'צר', שכן היא מוזכרת כמה פעמים במקורות בתקופת בית שני. בימים טובים ניתן לראות מפסגת התל את מרחב הכנרת כולו.
  • משחק באפליקציה – חדר בריחה בטבע? יש לנו את זה! תוכלו להוריד למכשיר הנייד שלכם אפליקציה מיוחדת שפותחה במקום, ותוך כדי משחק לגלות נקודות עניין בפארק, בעלי חיים, צמחייה ועוד, דרך שאלות וחידות – עד לפתרון המשחק.
  • מסלול אופניים – במקום מסלול אופניים של שמונה קילומטרים בדרגת קושי קלה עד בינונית. המסלול מתאים לרכיבה בכל ימות שנה והינו מעגלי, כך שזו הרפתקה נוספת שתוכלו לבחור לצאת אליה מאתר הקמפינג, ואף לחזור אליו בסוף היום מבלי להסתבך.


וזה ממש לא נגמר בזה
כשבוחרים לטייל אל פארק הירדן קמפינג כעת אתם מבינים, הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. יש כל כך הרבה מה לעשות בסביבה שפשוט חייבים לישון במקום. מלבד האטרקציות שהזכרנו, ניתן לצאת לטיולים אל יקבים ברמת הגולן לצאת לשיט קייאקים, לבקר במרכזי מבקרים בסביבה, לאכול במסעדות טובות ועוד. מדובר בעולם ומלואו שרק מחכה שתגלו אותו!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה